Ramowy rozkład dnia

     

     

                                                                      RAMOWY ROZKŁAD DNIA W PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM W KARŁOWICACH  W ROKU SZKOLNYM 2024/2025

    6:30 – 8:00 – Schodzenie się dzieci do przedszkola. Gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze służące realizacji programu wychowania przedszkolnego. Rozmowy w oparciu o oglądane ilustracje. Ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, słuchowe, gramatyczne, itp.  Prace porządkowo – gospodarcze. Przygotowanie do śniadania.

    8:00 – 8:30 - Ćwiczenia i zabawy poranne, wprowadzenie dzieci w tematykę dnia.

    8:30 – 9:00 – ŚNIADANIE 

    9:00 – 11:45 – Realizacja podstawy programowej wychowania przedszkolnego: zajęcia kierowane: rozwój fizyczny, emocjonalny, społeczny i poznawczy.

    Zajęcia językowe: język angielski – grupa Tygryski ( poniedziałek 12:45-13:00, środa - 12:30-12:45),  Kubusie ( środa, piątek 12:45-13:00), Kangurki (poniedziałek, piątek 12:15-12:45)

    Spacery, zabawy i gry na świeżym powietrzu. Obserwacje przyrodnicze tworzące pole doświadczeń rozwojowych i eksperymentalnych, wspieranie dziecięcej eksploracji świata, motywowanie do podejmowania samodzielnych działań, utrwalanie zdobytej wiedzy, prace porządkowe w ogrodzie i sali.

    12:00 – 12:30 – OBIAD ( pierwsze i drugie danie)

    12:30 – 13:00 – Doskonalenie czynności samoobsługowych. Relaksacja – odpoczynek przy muzyce lub bajkach. Udzielanie pomocy psychologiczno – pedagogicznej indywidualnie i w zespołach. 

    Zajęcia dodatkowe:     religia grupa „Kangurki"  ( wtorek 14:00-15:00), język niemiecki- Kubusie ( wtorek, czwartek - 13:00-13:30), Kangurki - wtorek, czwartek ( 13:30-14:00)

    14:00 – 14:30 – zabawy na świeżym powietrzu, zabawy i gry w sali przedszkolnej, zabawy kołowe przy muzyce, przygotowanie do podwieczorku, czynmości hihieniczno- porządkowe

    14:30 – 15:00 - PODWIECZOREK

    15:00-16:00– Zajęcia niekierowane w stałych i czasowych kącikach zainteresowań, zabawy zorganizowane lub dowolne z inicjatywy dzieci. Organizowanie wielokierunkowej aktywności dziecka (taniec, muzyka, rysunek, teatr, itp.). Prace porządkowe w sali. Rozchodzenie się dzieci.